Fotografia korporacyjna

Powiązanie pracy nad stroną firmy i zdjęciami znacznie ułatwiło jej przebieg. Dzięki temu wszystko ze sobą pasuje. 

Ludzie budują relacje z innymi ludźmi. Wyróżnij stronę swojej firmy spośród tysięcy stron wypełnionych stockowymi zdjęciami plastikowych modeli. Postaw na autentyczność. Pokaż prawdziwych ludzi, duszę firmy - Twoich pracowników. Poprzez dobre zdjęcia opowiedz historię wyjątkowego przedsiębiorstwa, w którym ludzie - każdy inny, ale wszyscy skupieni na wspólnym celu - działają dla innych ludzi. ​

Powiązanie pracy nad stroną firmy i zdjęciami znacznie ułatwiło jej przebieg. Dzięki temu wszystko ze sobą pasuje. 

Fotografia korporacyjna

Sesja korporacyjna to zdjęcia kilku - kilkunastu współpracujących osób, fotografowanych w określonym otoczeniu, np. w siedzibie firmy czy w plenerze, w określonej sytuacji - pracy, szkolenia, spędzania wolnego czasu itd. To, co istotne w tego typu zdjęciach, to spójny z wizerunkiem i misją przedsiębiorstwa przekaz, jak również zaakcentowanie indywidualnych cech poszczególnych pracowników. 

Zastosowanie

Podstawowym polem zastosowania zdjęć korporacyjnych są strony internetowe, a także materiały reklamowe, ulotki i broszury, raporty. Przedsiębiorstwa prezentują zatrudnianych w swoich szeregach profesjonalistów, preferowany styl pracy i komunikacji, a nawet klimat panujący w firmie. Tworzy to określony wizerunek firmy, wspierając działania marketingowe, PR-owe i employer brandingowe. 

Przebieg sesji

Sesja odbywa się w wybranym miejscu - naszym studio, w firmie klienta, innym dowolnym wnętrzu lub plenerze. Czas trwania  zależy od liczby fotografowanych osób, planów zdjęciowych i oczekiwanych ujęć. Scenariusz i charakter sesji ustalany jest wcześniej, podczas fotografowania dbamy, by trzymać się założeń i pracować w przyjemnej, luźnej atmosferze. Podglądamy efekty i na bieżąco dokonujemy zmian. Z powstałej puli zdjęć wspólnie wybieramy najlepsze ujęcia, które poddajemy profesjonalnemu retuszowi (na ten etap potrzebujemy do 7 dni roboczych).


Naturalny efekt przy pozowanym zdjęciu wydaje się trudny do uzyskania, a jednak udało się bez problemu. 

Jak się przygotować

Wszystko zależy od oczekiwanego efektu. Jeśli celem jest przedstawienie skoncentrowanych na zadaniach profesjonalistów - stawiamy na tradycyjny, formalny styl ubioru i zdjęć, typowo korporacyjne wnętrza. Jeśli akcent stawiamy na relacje - z klientami, pomiędzy współpracownikami i kontrahentami - aranżujemy sesję w nieco luźniejszym charakterze. Możliwości jest nieskończenie wiele. Za każdym razem przygotowujemy informacje dla fotografowanych osób: jaka jest myśl przewodnia sesji, jak będzie przebiegała, jak mają się ubrać i przygotować. Polecamy zafundowanie pracownikom profesjonalnego wizażu, o którym piszemy w kolejnym akapicie.

Wizaż

Elementem profesjonalnego wyglądu na zdjęciu jest makijaż fotograficzny. To najbardziej kontrowersyjny element sesji - wiele fotografowanych osób, zwłaszcza panów, zastanawia się czy jest to potrzebne. Tymczasem profesjonalny aparat fotograficzny widzi znacznie więcej niż ludzkie oko, więc każda niedoskonałość skóry będzie widoczna. Nierównomierny kolor, zaczerwienienia, wypryski, ranki, pęknięte naczynka, błyszcząca się cera itd. - to nie są elementy wizerunku, z których chcemy być dumni. Skazy możemy usuwać w postprodukcji, jednak im mniej ingerencji spod myszki, tym naturalniejszy efekt końcowy.

Makijaż fotograficzny uwzględnia efekt, jaki ma być otrzymany na zdjęciach i w jakich warunkach (oświetleniowych, atmosferycznych itd.) on powstaje. Maskuje to, co powinien zamaskować. Modeluje to, co powinien wymodelować. Podkreśla, to, co powinien podkreślać (tu zwłaszcza Panie wiedzą o czym mowa). Dzięki temu osoba fotografowana wygląda na wypoczętą i zadbaną, nawet jeśli wbiegła na sesję po nieprzespanej nocy i między kolejnymi spotkaniami. 

Przygotowanie wizażu trwa dla panów około 15 minut, dla pań około 45. Panowie (oraz - w razie potrzeby - panie) po sesji zostają poddani demakijażowi, a więc wychodzą ze studia tak, jak ich natura stworzyła. W razie potrzeby wizażystka pomoże również z uczesaniem czy doborem stroju do zdjęć.   


Na każdym etapie sesji czuliśmy, że mamy do czynienia z profesjonalistami. Nie wyobrażamy sobie lepszego partnera w budowaniu wizerunku firmy. 

Efekt

Gotowe zdjęcia, po profesjonalnej obróbce, przekazujemy drogą elektroniczną w pełnej rozdzielczości, w formacie JPG. Umożliwia to dowolną formę ich prezentacji. Wraz ze zdjęciami  nabywane zostają prawa autorskie do ich wykorzystania.

Dodatkowo

Mamy dużą wiedzę o budowaniu wizerunku wśród firm. Bliskie są nam współczesne trendy PR-owe i employer brandingowe. Jeśli nie masz jasnej wizji co i jak chcesz pokazać, masz kilka pomysłów, ale chcesz, by Twoja sesja była naprawdę wyjątkowa - skonsultuj się z nami, chętnie podzielimy się pomysłami, odpowiadającymi na Twoje potrzeby. Zapytaj nas o szczegóły. 

Cena

Każda sesja wyceniana jest indywidualnie. Koszt zależy od liczby fotografowanych osób, planów i dni zdjęciowych. Opcjonalnie  do ceny sesji doliczyć należy koszty logistyczne - dojazd, transport sprzętu, wynajmu sali, a także koszt wizażu, wynoszący odpowiednio: 80 złotych netto dla Pań (lub 100 złotych makijaż z uczesaniem) i 50 złotych netto dla Panów.  


Umów się na sesję