Fotografia reklamowa

Szybko dogadaliśmy się w sprawie koncepcji, przez co praca szła sprawnie i  jestem zadowolona z efektu.

Przemyślane, spójne z wizją produktu czy usługi zdjęcie reklamowe nie tylko pozostanie w świadomości odbiorcy. W dopracowanych detalach opowie o misji naszego biznesu na rynku, chwyci za serce i zainspiruje go. Wobec informacyjnego chaosu i nadmiaru, obecnego w świecie reklamy, szukanie nowych dróg oddziaływania estetycznego wydaje się koniecznie.​

Szybko dogadaliśmy się w sprawie koncepcji, przez co praca szła sprawnie i  jestem zadowolona z efektu.

Fotografia reklamowa

Fotografia reklamowa jest jedną z najważniejszych form informowania o produkcie czy usłudze. Jej celem jest sprawienie, aby produkt, marka, czy firma zostały zauważone i zapamiętane przez klienta w określony sposób. Wyzwaniem dla fotografa jest najlepsze wykorzystanie zaawansowanej techniki, w połączeniu z przemyślaną kompozycją i estetyką prezentacji. Spójny pomysł stylizacyjny ma zaciekawić i zaintrygować grupę docelową. 

Zastosowanie

Wykorzystanie fotografii reklamowej jest bardzo szerokie - od fotografii produktowej, przez modową, fotografię jedzenia, po wnętrza i wiele innych. Produkt czy usługa przedstawione są tak, by podkreślić określone właściwości, czy wartość, jaką niesie dla odbiorcy. Często prezentuje się styl życia grupy docelowej, emocje i wrażenia związane z obiektem. Zdjęcia reklamowe występują na stronach internetowych, w różnego rodzaju materiałach - również tych drukowanych. 


Ważne było dla mnie to, że nawet na etapie postprodukcji, moje uwagi były na bieżąco nanoszone. Dzięki temu produkty eksponują się tak, jak chciałam. 

Jak fotografujemy

Sukces tkwi w szczegółach. Fotografując, skupiamy się nie tylko na produkcie, na tym, w jaki sposób jest prezentowany, ale również dobieramy odpowiednie tło, kolorystykę i oświetlenie. Korzystamy z naszego esetycznego wyczucia, razem z klientem szukamy kreatywnych rozwiązań, które odróżnią go od konkurencji. Każde zlecenie traktujemy indywidualnie. Zdjęcia zazwyczaj odbywają się w studio lub w siedzibie klienta. Wykonujemy również sesje plenerowe. 

Na co zwracamy uwagę

Wiemy, że aby reklama była efektywna, musi być spójna. Przygotowując się do sesji, poznajemy specyfikę biznesu klienta, identyfikację wizualną i sposób komunikowania się z odbiorcami. Chcemy, by zdjęcia były maksymalnie dopasowane do firmy i koncepcji marketingowej. Poza najwyższą jakością zdjęć, dbamy o to, by miały w sobie “to coś” i intrygowały odbiorcę.


Czułam, że jestem w dobrym miejscu i moja wizja będzie zrealizowana z najwyższą starannością. 

Efekt

Robimy więcej zdjęć, by móc wybrać najlepsze ujęcia. Przygotowujemy zdjęcia do dalszej pracy graficznej - w takim zakresie, jaki jest potrzebny. Gotowe zdjęcia, po profesjonalnej obróbce, przekazujemy drogą elektroniczną w pełnej rozdzielczości, w formacie JPG. Umożliwia to dowolną formę ich prezentacji. Wraz ze zdjęciami nabywane zostają prawa autorskie do ich wykorzystania. 

Dodatkowo

Na stałe współpracujemy z agencją marketingową  i orientujemy się w trendach marketingowych. Jeśli nie masz gotowego pomysłu na strategię promocyjną, masz kilka alternatywnych koncepcji - nie wahaj się napisać nas. Korzystając z naszej wiedzy, doświadczenia i wyczucia, chętnie pomożemy.  

Cena

Każda sesja wyceniana jest indywidualnie. Koszt rodzaju sesji, liczby fotografowanych obiektów itd. Opcjonalnie do ceny sesji doliczyć należy koszty logistyczne.


Umów się na sesję